Re: Dlaczego Windows?

Autor: MArcin Mrowiecki (mrowiec_at_dij.krakow.pl)
Data: Thu 27 Feb 1997 - 07:31:43 MET

Radoslaw Poplawski wrote:

> 26 Feb 1997 14:45:22 +0100, Grego_at_RMnet.it (Gregorio Kus) napisał(a):
>
> />ja jak siadam na internecie to zazwyczaj mam otwarte od 3 do 5 sesji
>
> 5 sesji netszkapy? Crash jednej pociaga wszystkie - pod winda normalka

> />NewsReader jest w uzyciu. Nie mowiac o tym ze po 23 chodza rowniez

> Mowiles, ze newsow nie czytujesz ;).
I co sie czepiasz grega i tak wszyscy wiemy ze OS2 jest najlepszy a WIN
uzwaja szalency lub nienormalni :-)
(tylko wtedy kiedy normalni staja sie marginesem , niestety)

> />jak mialbym sie przyzwyczajac do "wzgledow stabilnosci systemu"
> />to bym sie musial chyba pochlastac.
>
> W newralgicznym momencie reinstaluje sie winde :))) (lub deinstaluje w
I to jest w tym najpiekniejsze
> -- Mordercy predkosci uzywaja Windows(r)(tm)(c)! --
----- No i to jest w tym najpieknuiejsze

Hie , hie mam dzisiaj dobry humior wlasnie przeinstalowalem win3.11
po 1/2 roku pracy i wszystko zaczelo dzialac szybciej, czlowiek wtedy
milej na swiat patrzy

BTW: czy ktos mi moze powiedziec jak sie cudo win nt 4.0 w warunkach
polowych zachowuje tzn z aplikacjami z windy95 tzn office , adobe
i p100+32 mb ramu to starczy zeby stac sie niewolnikiem bila gatesa

ps Przepraszam wrazliwe uszy za uzycie powszechnie uzywanych za
obrazliwe okreslen
Micrtosoft ,Gates,Windows 95