Re: win3.1 i port faxmodemu COM4

Autor: Plavi (plavi_at_omega.im.wsp.zgora.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 19:09:15 MET

Podobny Problem !
Porty w biosie wylaczone... ale win95 je znajduje i instaluje (com1 i com2)
modem ustawiany od com1 do com6 i nic
Wiecie co pomoglo?
Wywalilem wszystko z BIOSu i modem na com2
Win95 znalazl porty (te wywalone ;) i znalazl modem!
oczywiscie com2 sie klucil z modemem wiec w ustawieniach recznych dajemy
zmien i nie auto ....
Potem maly recet .... ufff po 4 godzinkach poszlo
ale ... bez myszki
No to mysz na PS/2 i chula!
PS
Potem poszla mysz na com1 kiedy go wlaczylismy w BIOS (zachowac kolejnosc -
mysz na koncu)

Powodzenia w pracy nad najlepszym systemem operacyjnym na swiecie!
Plavi