Re: Quantum Bigfoot vs Fireball

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 18:16:49 MET

25 Feb 1997 16:54:32 GMT, "Bartosz Walecki" <barti_at_ibm.uci.agh.edu.pl>
napisał(a):

/>O rany to ,ze sie nadaje do przechowywania dlugich plikow to dobrze !
/>Ale ja nie tym pisalem (poczytaj dokladnie) pisalem tylko ,ze nie byl
/>projektowany jako jakis "archiwer"

Tak? A na co byl projektowany?

/>Cytaty umieszcza sie roznie ,jezeli ma sie win95 (i newsa z ie 3.0) to
/>ten daje nizej , narzedzia po linuxa wyzej,ale jakie to ma
/>znaczenie.

A jesli mam auto z zablokowanym wstecznym to tez moge jezdzic
wylacznie do tylu? W sprawie niedorobek M$ call
http://www.microsoft.com.

/>Poczytaj inne listy cytaty sa umieszczane roznie i jakos nikomu
/>to nie przeszkadza oprocz ciebie.:))))

Innym tez przeszkadza, sadzac po wczesniejszych postingach.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_usa.net)
http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (FRAMES ext.)
-- Mordercy predkosci uzywaja Windows(r)(tm)(c)! --