Re: 3D Accelerator....

Autor: Maciej Eckstein (sherlock_at_it.com.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 17:58:41 MET


ilosc trojkatow na sek nie jest taki wazny w kartach 3d ktore sa
przewidziane glownie so grania( a takimi sa i pyramid i voodoo)
wazniejszy jest fillrate w megapixlach na sek. poprostu sceny w grach sa
bardzo malo skomplikowane a o wiele wiecej jest wypelniania duzych
polygonow texturami.
nie zmienia to faktu ze pyramid totalnym ukladem i tylko zeby ie bylo
jakis zbyt duzych opoznien.
z moich danych wynika:
Voodoo Graphisc 25 Mpps (monster 3d)
Voodoo Rush 45 Mpps (juz za miesciac herkules ma wypuscic karte)
Pyramid 50 Mpps
Laguna 3d 50 Mpps (ale czlowiek co testowal beta karte pisal ze
zenujacej jakosc jest bilinear i karta do jest do d...)

tak poza tym to kazdy producent podaje ilosc poly/sec przy innej
wielkosci samego trojata i czasem jest to 25 pixeli a czasem 50
a wprzypadku pyramida to 1.3 mln zostalo podane bez danych o wielkosci

Michal Malanowicz wrote:
>
> Zalookalem sobie na www.dimension3d.com i oniemialem...Zobaczylem
> spis ponad 30 chipow dopalajacych 3D! Proboje wylonic lidera, ktorym zdaje
> sie byc Pyramid3D (1.300.000 polygonow/sek), ale nie mam danych co
> do innych, jakos malo mi znanych chipow. Moze ktos sie tym interesowal
> i ma jakies informacje - prosze o kontakt!
> --
> Michal Malanowicz
>
> PS. Ile polygonow cioagnie Voodo w 640x480x16bpp? Mam sprzeczne informacje.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 15:56:28 MET DST