Re: AVI i MPEG

Autor: Lukasz Piotr Piwowarski (lpiwowar_at_bolek.ii.pw.edu.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 17:27:15 MET

Tez tak zawsze myslalem, a przynajmniej ze mam on maksymalna
kompresje. Co do skalowania to szczerze mowiac ja zaobserwowalem
odwrotne zjawisko, tzn. ze MPG lepiej sie skaluja, ale moze nie jest
to regula...

	  Lukasz Piwowarski  e-mail: lpiwowar_at_elka.pw.edu.pl
                  Warsaw University of Technology
          Faculty of Electronics and Information Technology