Re: Quantum Bigfoot vs Fireball

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 16:41:30 MET

"Bartosz Walecki" <barti_at_ibm.uci.agh.edu.pl> wrote:

>Cytaty umieszcza sie roznie ,jezeli ma sie win95 (i newsa z ie 3.0) to
>ten daje nizej , narzedzia po linuxa wyzej,ale jakie to ma
>znaczenie.Poczytaj inne listy cytaty sa umieszczane roznie i jakos nikomu
>to nie przeszkadza oprocz ciebie.:))))

Radek sie przejezyczyl - powyzsze zdanie mialo brzmiec: cytatow _nie_
umieszcza sie na koncu artykulu.
Kazdy _normalny_ czytnik newsow i poczty umieszcza je na poczatku.
Jedynym znanym mi wyjatkiem jest ten nieszczesny M$IN. We mnie
osobiscie, a sadze w wielu innych rowniez, maile z cytatami na koncu
wzbudzaja obrzydzenie i najczesciej ich po prostu nie czytam, a autor
wedruje do killfile.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl