Re: Ankieta :-) [bylo: Cos lepszego od CDDA]

Autor: Tomasz Slodkowicz (slodki_at_infoserv.ii.uj.edu.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 12:41:11 MET

Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:

> Proponuje ankiete, jakie modele CD-ROMow dzialaja w trybie RAW, z jakimi =
> programami...
> Ja np. mam PHILIPS 5x (to samo co Acer 5x) i nie udalo mi sie go zmusic =
> do
> pracy w trybie RAW... Probowalem: CDDA, CD Workshop. Moze z innymi =
> bedzie dzialal ?? :-)

Toshiba 8x - ok

ReadCDA v2.?? for DOS (dostepne ze zrodlami) prosty jak obsluga cepa.

Ale przy okazji: czy w innych tez sa problemy z odczytem ostatniej sciezki
czy to tylko ten tak ma, ze probuje czytac sektor poza plytka (tzn za koncem
utwory - chyba dla synchronizacji). Faktycznie trzeba recznie obcinac, lub w
jakims edytorze obciac z pliku ~40MB ostatnie ~1sek...
I czy jakis inny program korzysta z dodatkowej pamieci (xms, ems...) czy
wszytskie tylko z 640?

Tomek

--
  Tomasz Slodkowicz   Institute of Computer Science
                      Jagiellonian University, Cracow, Poland