Re: DRAM 70ns a 60ns

Autor: Michał Witkowski (mick_at_kaszub.ternet.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 11:15:23 MET

On Tue, 25 Feb 1997 23:54:06 GMT, venom_at_beauty.ternet.pl (Michal
Szybisz) wrote:

>Rozumiem... Ale w niedlugiej perspektywie mam upgrade i chce kupic
>P166 (ewentualnie P166 MMX) , ktorego zamierzam pogonic do 200 na tym
>Asusie, ktory umozliwia "83" - a podobno do takiej operacji potrzebne
>sa albo DRAMy 60ns albo EDO...

Niekoniecznie... Zawsze lepiej kupic najpierw procka i wyprobowac czy
pojdzie szybciej, a jak nie to zmienic pamiec.
Podobno wazniejsze jest, zeby pamiec byla firmowa, np Siemensa, a nie
noname. Choc co to za problem napisac Siemens na kostkach z odzysku?

>Rzecz w tym, ze w tej chwili mam 1x16MB DRAM 70. Wystarczyloby dokupic
>druga "szesnastke" zeby zapelnic bank.

Oj, tu moze byc gorzej... Szczegolnie jesli pierwsza 16 z pary juz
padla. Poza tym dwa rozne simmy w jednym banku...?

--

Michal Witkowski
mick_at_kaszub.ternet.pl