Re: IRC w polsce i w stanach

Autor: Tomasz Golebiowski (tomekg_at_scowim.uml.lodz.pl)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 08:34:31 MET

At 23:09 25-02-1997 +0100, you wrote:

>wymieniles i nie maja zadnych problemow

Hey!
Bo oni maja autoryzacje, cos takiego co ustawia root danego serwera i
dzieki temu mozna podlaczyc sie do serwerow, ktore nie wpuszczaja ludzi
z "ulicy". Na moim serwerze niestety nie ma takiej autoryzacji :(, ale
na szczescie serwer w krakowie wpuszcza wszystkich.

Pozdrowienia

Tomasz Golebiowski
tomekg_at_scowim.uml.lodz.pl
DOVE_at_lodz2.p.lodz.pl