Re: MD XMSXXXX0 zakazane???

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 23:42:17 MET

On 25 Feb 97 at 17:46, Grzegorz Szyszlo pisal(a):

> to troche nie tak. dos ma pewne nazwy urzadzen. wiesz co ?
> sprobuj stworzyc katalog clock$ :))))

Wiem. Domyslilem sie bo jestem madry czlowiek.

> wypisz polecenie mem /d/p . zobaczysz liste urzadzen.
> i wlasnie nazwy z tej listy sa zatrzezone. dzieki temu mozesz
> np. sprawdzic istnienie katalogu przez np: if exist c:\temp\nul :)))

Tak. Zbieznosc nieprzypadkowa. Choc nie bardzo wiem co DOS'owi w
kiszkach gra to takie zarezerwowanie nazwy daloby mi szanse na
stworzenie konfiguracji odpornej na zakusy uczniow szkoly podstawowej
a wierzcie mi ze przez kilku z nich mam pare siwych wlosow.

> --
> /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
> | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl |
> polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski