Re: Doswiadczenia z MMX !!!

Autor: Greg Trzaska (trzaska_at_ibm.net)
Data: Wed 26 Feb 1997 - 00:28:57 MET

Piotr Sobczak wrote:

> Ja bym raczej powiedzial, ze to WDek nie chodzi z MMXem. Stary problem z
> dyskami WD znow na topie, tylko troche szybsze timingi i juz dyski WDka daja
> d... Znow trzeba bedzie poprawiac BIOSy w plytach.

Bardzo ciekawe co mowisz. Ja mam pentium pro 200 MHz i trzy dyski WD, 420, 2.1 i 3.1
GB. Wszystko chodzi jak trzeba. Nie ma zadnego problemu z dyskami. Osobiscie uwazam
ze WD ma najlepsze dyski i tylko takich uzywam. Mialem natomiast problemy z Seagate,
IBM czy Conner. Z WD nigdy. Co to za historia z tymi "SZYBSZYMI TIMINGAMI" i czemu
sprawiaja takie problemy ????

Pozdrawiam
Grzegorz