Re : Modem GVC 33.6

Autor: Marcin Michalak (marcinmm_at_ibm.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 19:31:45 MET

Witam wszystkich !
 Chcialem sie wypowiedziec na temat modemow GVC 33.6. Z tego, co wiem
to sa one porownywalne do USR, choc troche gorsze (wiadomo - USR ma
marke. Modemy te chodza w firmie, w ktorej mam konto i jesli ktos ma
dobra linie, to nie ma z nimi problemow. Gorzej, jesli linia jest
gorsza. Ja np. nie jestem sie w stanie polaczyc predkoscia 28.8 (mam
modem Motoroli) - maksymalnie jest to 26.4. Za to z TPSA jest zawsze
28.8. Nie slyszalem zadnych narzekan na te modemy ze strony firmy -
wrecz przeciwnie, sa bardzo zadowoleni. Wiecej niestety nie moge
powiedziec, bo ich osobiscie nie uzywalem.
 Pozdrawiam
  Marcin Michalak
           Marcin Michalak - SQ9APQ
     http://ibm.uci.agh.edu.pl/~marcinmm