Re: OS/2 in US banking sector

Autor: Tomasz Finke (tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 18:05:10 MET

Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it) wrote:
> /-----------------------BEGIN OF FORWARDED MESSAGE-----------------------

> IBM's OS/2 INCREASES MARKETSHARE IN BANKING SECTOR

Piekne! A ja ostatnio widzialem w Computerworld zestawienie, z ktorego
wynikalo, ze w wielkich korporacjach w USA platforma systemowa dla
polowy wykorzystywanych aplikacji jest Win 3.1, a OS/2 tylko dla 1%.
Win95 i NT mialy po kilkanascie procent udzialow, reszta to rozne Unixy
i mainframe. Bardzo mnie to zdziwilo, bo ocenialem Warpa przynajmniej
na te 'zelazne' 5%.

Tomek