Re: Przesylanie plikow za pomoca sieci

Autor: Maciej Figatowski (MFigatowski_at_impaq.com.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 10:39:14 MET

In article <5esma5$jp6$2_at_helios.man.lublin.pl>, znik_at_avalon.wbc.lublin.pl
says...

> Czy moglbys go wystawic gdzies w sieci ? na jakims ftp/www lub podobnym ?
> Jesli nie czy moglbys takze mi przyslac ? i czy ja ten plik
> moglbym ewentualnie wystawic dla innych ?

Jesli chodzi o adres, to GhostSoft ma swa strone WWW:
http://www.ghostsoft.com/
ale jesli chodzi o Ghosta (program), to o wiele lepszym adresem jest
http://www.ghostsoft.com/download_software_now.html
Kolejne wersje maja ograniczony "czas zywotnosci" - do konca miesiaca,
ale nie ma przeszkod w sciaganiu kolejnych wersji. Ponadto w starszych
wersjach (1.x.x) zabezpieczenie to niespecjalnie dzialalo ... Ostatnia
wersja to 2.1.1