Re: DirectX - skad?

Autor: Rafal J. Czekala (rajczek_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 25 Feb 1997 - 00:07:16 MET

Marcin Kaminski <ubkamins_at_cyf-kr.edu.pl> napisał(a) w artykule
<5esgbs$hq6_at_info.cyf-kr.edu.pl>...
> Uwaga!
> Prosze o pomoc. Gdzie jest jakis Blisko PL serwer, z ktorego mozna
> sciagnac pliki DirectX. A moze ktos ma inne sugestie?
>
> dzieki za pomoc,
>
> Marcin Kaminski
> ubkamins_at_cyf-kr.edu.pl

        Polecam CD-ROMy polskich czasopism, znajdziesz DirectX na wielu z nich...
Jeśli chcesz, to mogę poszukać konkretnie w jakich...

Rafał J. Czekała
rajczek_at_free.polbox.pl

P.S.
        Czy wiesz, że naukowcy sklonowali owcę?!? Jutro sklonują armię
wojowniczych żółwi ninja albo jakąś tanią siłą roboczą...
Albo jakieś fajne kobitki, he, he...