Re: Obsluga portu LPT

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 18:40:19 MET

On Mon, 24 Feb 1997 08:18:05 +0100 (CET), Bart omiej Zieli ski wrote:

>Slusznie.
>Tylko niepokoi mnie to 8255. Moim zdaniem cokolwiek jest w LPT, nie jest
>zgodne z 8255, a co najwyzej pelni podobna funkcje - portu rownoleglego
>z potwierdzeniem.

i slusznie ze Cie niepokoilo.
pamiec ludzka jest zawodna, a bezposrednim dostepem do portu drukarki
nie zajmowalem sie juz tyle lat, ze po prostu zapomnialem i walnalem
buraka. Dzieki Twojemu zaniepokojeniu zastanowilem sie chwile, zamiast
pisac na goraco (jak w poprzednim mailu) i doszedlem do wniosku ze
cos chyba pokrecilem, bo przeciez porty 8255 w PeCecie maja scisle
okreslony adresy (60H-62H), ktore nie maja nic wspolnego z adresami
portow drukarki, na dodatek nie ma nich za bardzo miejsca (w AT jest
tam klawiatura i sterowanie timerami 8253)
Kiedy to do mnie dotarlo, siegnalem po specyfikacje no i oczywiscie
okazalo sie ze porty drukarek to dedykowany kawalek elektroniki.

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi