Re: Przesylanie plikow za pomoca sieci

Autor: Maciej Figatowski (MFigatowski_at_impaq.com.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 15:53:29 MET

In article <199702210827.JAA08021_at_euler.mat.univ.szczecin.pl>,
mkorz_at_euler.mat.univ.szczecin.pl says...
> Witam
> Poszukuje programu umozliwiajacego przesylanie plikow pomiedzy dwoma
> komputerami za pomoca kablia sieciowego. Musze zrobic backup dysku jednego
> komputera na drugi, a nie chce przekladac dyskow. Program (shareware albo
> freeware) najlepiej w wersji pod DOS korzystajacy z IPX lub packet driver'a.
> Wielkie dzieki za pomoc.
>
> Marcin

Istnieje kilka takich programow. osobiscie polecam Ghost'a - potrafi
przetransferowac caly obraz dysku, zalozyc partycje, zrobic i odtworzyc
backup dysku z transferem przez siec, LPT i w obrebie jednej maszynki.
Obsluzy partycje FAT, FAT32, HPFS, NTFS, Linuxa itp. Moge Ci go przeslac
wraz z opisem uzytkowania - mam to juz przetrenowane ...

        Maciek Figatowski