Re: win3.1 i karta faxmodemu na COM4

Autor: Piotr Gutkiewicz (pgutkie_at_ippt.gov.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 13:48:02 MET

At 13:55 97 - 02 - 24 -0800, you wrote:
>sprawdzilam i istotnie w pliku system.ini jest ten driver. Dlatego
>bede Ci wdzieczna jesli podeslesz mi ten program resetujacy porty (?).
>I jeszcze jedno przez pewien czas tez za rada znajomego w StartUpie
>mialam umieszczony program diagnozujacy faxmodemy- niby sprawe to
>rozwiazywalo, ale trwalo to okropnie dlugo.
>pozdrowienia
>U.T.
>(ulrykat_at_free.polbox.pl)

OK, skoro tak jest to moj program powinien pomoc. Ikona umieszczona
w grupie StartUp uruchamia program w sposob niezauwazalny przy starcie
Windows 3.1/3.11/95 i dalej mozna juz uzywac modemu na COM4.
Dla porzadku, problem mozna rozwiazac na inne sposoby:

1. mysz przelozyc na COM2 z driverem "msc3bc2.drv" a modem przelaczyc
na COM1 (zewnetrzny) lub COM3 (wewnetrzny) jezeli ma sie w komputerze
dwa porty szeregowe (ktos to juz proponowal)

2. zainstalowac nowe dirivery do myszy Genius - sciagnac z:
http://www.genius-kye.com

3. zainstalowac inna mysz z innym driverem (podobne problemy sa
z myszami firmy Logitech, pomaga sciagniecie nowych driverow)

Poniewaz mam podlaczone cos do wszystkich czterech portow szeregowych
i uzywam tego (nie rownoczesnie), pozostalem przy swoim rozwiazaniu
problemu bo nie chcialem innej myszy a nowy driver tez mi cos nie
odpowiadal (juz nie pamietam z jakiego powodu).
Zaraz przesle na prywatny E-mail program wraz z opisem, co zrobic.
Pozdrowienia,

                                Piotr