Re: MPEG Layer 3

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 09:34:10 MET

Andrzej Paszkowski <paszczak_at_free.polbox.pl> wrote in article <01bc20a9$7edff6a0$9982ccc2_at_default>...

> Przeciez napisalem, ze chodzi mi o adresy w Polsce, zaden z tych
> wyszukiwaczy nie znalazl nic w Polsce i stad moje pytanie.
> Pytam wiec ponownie, po co zapychac siec nic nie wnoszacymi postingami???

Ciekawe, bo mnie znaduje moja strone WWW, mimo ze nic na niej prawie nie ma...
Tak wiec jesli znasz plik, to szukasz ftpsearchem, i jesli ten nic nie znajdzie,
to znaczy ze tego w polsce nie ma. Zreszta zawsze jest archie.icm.edu.pl.
Wybitnie lokalny ! To jest dokladnie tak samo, jakby sasiad ci przyszedl
do domu i powiedzial: 'Wie pan, szukam takiego proszku do prania, jak pan
bedzie w miescie to prosze mi kupic, ja potem zwroce pieniadze'.

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |