Re: Pady Windy

Autor: Jacek Brzeski (brzeskij_at_cadvision.com)
Data: Mon 24 Feb 1997 - 08:52:58 MET

Słuchaj Panie Michale - biorąc pod uwage co Ty napisałeś w innej grupie:

>Wiem o tym, ale nigdy jeszcze nie kupilem legalnej wersji zadnego
>oprogramowania uzytkowego (wyjatkiem sa gry) i nie zamierzam tego
>robic. Dlatego pytalem o jakas nakladke dla FreeAgenta...

>--
>Michal Szybisz
>venom_at_beauty.ternet.pl
>2:480/49.777

Kup _legalną_ kopię Trumpeta to nie będziesz miał kłopotów (drogo nie
wychodzi - 35$), i sumienie będziesz miał czyste a w razie czego można
prosić o pomoc techniczną. A tak swoją drogą to jest zabawne: używać
_kradzionego_ oprogramowania, i nażekać, że się wszystko sypie...;-)

Życzę poprawy

jaJacek