Re: Experimento HomePage na polboxie

Autor: Marek Oberman (s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl)
Data: Sun 23 Feb 1997 - 22:12:02 MET

> Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

> Uklad graficzny moze byc, ale pojecie o HTML'u i MIME masz
conajmniej blade.

> 1.Kodowanie windows CEP bardzo zle.
> 2.tlo czarne, i nie zmienione default font color na bialy lub
widoczny.
> dzieki temu na wielu przegladarkach jest czarne na czarnym
..brawo.
> 3.po obrobieniu tymi programami ktorymi robiles radzilbym ci
zajrzenie
> do srodka plikow html, i reczne dopracowanie.

> [...]

msie i netscape sa wszedzie dostepne wiec dlaczego
uzywac jakis reliktow nie przystosowanych do
dzisiejszych realiow?
A jesli juz uzywac, to czarny na tlo default`owe
przegladarki jest chyba lekko bez sensu.
Ponadto z tego co wiem netszkap jest juz nie tylko
pod windoze.
  Co zas do strony to jedno: niebieskie odnosniki
na tym tle sa z deka niewidoczne, sample czadowe,
tylko czy nie lepiej zrobic duzo dluzszy kawalek
jako plik .ram lub .ra przy pomocy Encodera.
Jakosc z pewnoscia nie jest wtedy rewelacyjna, ale
przyzwoita, startuje to to zaraz po wywolaniu (.ram)
(odtwarza strumieniowo) i co najwazniejsze rozmiar
prawie 10x mniejszy niz .wav.

    <=[Marek Oberman]===============[Warsaw Poland]===>
   <==[E-mail]: s0490_at_goblin.pjwstk.waw.pl ====>
  <=== : mareko_at_geocities.com =====>