Re: S3trio

Autor: Pawel Paroń (pawelp_at_rodan.pl)
Data: Sun 23 Feb 1997 - 12:14:50 MET

Tez mam trio64 (Spea Mirage P64), 2MB, win95, nt, linuxa, i nigdzie nie
mialem zadnych problemow. Ale widzialem cos takiego, o czym piszesz, tez
na takiej karcie, tylko ze marki "noname". Poza paskami, kropkami i
kreskami na ekranie, czestotliwosc odswiezania byla duzo gorsza,
szybkosc tez, kursor migal, itd..
Byc moze pomogloby zainstalowanie driverow od jakiejs firmowej karty na
tym samym scalaku, ale nie jestem pewien, bo oprocz scalaka karta ma
jeszcze bios, ramdac i pare innych rzeczy, ktore moga sie roznic.
Sprobuj sciagnac cos z www.spea.de, albo www.s3.com.

Pawel