Re: Experimento HomePage na polboxie

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 22 Feb 1997 - 20:22:52 MET

"Experimento" <experimento_at_usa.net> wrote:
>Czy ktos moglby sprawdzic czy wszystko jest ok?
>
>http://www.free.polbox.pl/e/exper
>
>dzieki

Uklad graficzny moze byc, ale pojecie o HTML'u i MIME masz conajmniej blade.

1.Kodowanie windows CEP bardzo zle.
2.tlo czarne, i nie zmienione default font color na bialy lub widoczny.
    dzieki temu na wielu przegladarkach jest czarne na czarnym .brawo.
3.po obrobieniu tymi programami ktorymi robiles radzilbym ci zajrzenie
    do srodka plikow html, i reczne dopracowanie.

4.punkty 1,2,3 nie wynikaja w jakikolwiek z mojej zlosliwosci. po prostu
    twoja strona bedzie prawidlowo wyswietlana tylko na msie lub netscape,
    i to tylko na windows. a co z reszta ?