Problemy z AMD-Cyrix-Clipper - rozwi您anie.

Autor: Tomasz Ko這dziejski (tomko_at_wwdg.com)
Data: Sat 22 Feb 1997 - 18:48:41 MET

Poniewaz wciaz mozna znalezc w polskich grupach
newsowych pytania na temat problemow z odpalaniem
niektorych aplikacji Clipperowskich na Cyrixach i AMD
mysle, ze byloby dobrze poslac rozwiazanie na liste.
Z Cyrixami nie ma problemu bo jest plik pipeloop.exe
do sciagniecia z ich strony domowej.
Pipeloop nie jest TSRem - tak wiec wystarczy go
odpalic przed odpaleniem programu Clipperowskiego
i sprawa zalatwiona.
Z AMD sprawa jest trudniejsza bo trzeba umiescic
programik amdbpoff.sys w config.sys.
Moge wrzucic ten programik na grupe jak dostane
pozwolenie na wysylanie binariuw.
Przyslal mi go gosc z supportu AMD ale nie jest on
napisany przez nich.
Programik ten jak mnie poinformowano wylacza tzw.
branch prediction. Powoduje to pewne spowolnienie
pracy procka (10-15%) ale na ta jedna stara aplikacje
clipperowska to nie potrzeba chyba rakiety.

Dla 3DStudio jest jakis patch ale nie wiem skad go
wziasc bo nie uzywam tego programu.

Pozdrawiam,
Tomek Kolodziejski
tomko_at_wwdg.com