Re: Zalozyc nowa grupe !!!!!

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 22 Feb 1997 - 14:33:54 MET

Wojciech Galazka <wgalazka_at_chem.uw.edu.pl> wrote:
>Czy pare osob byloby chetnych aby zalozyc
>pl.comp.sys.pecet - grupe o hardware pc
>i skonczyc z tym syfem ktory sie
>wyrabia ostatnio na pl.comp.pecet

Jak to ma byc o hardware, to proponuje od razu pl.comp.sys.pecet.hardware .
licz sie z tym, ze pl.comp.pecet moze zostac przeniesiony
do pl.comp.sys.pecet .

>zamiast o hardware PC mamy tu wszystko inne
>polbox, wingroze, internet i inny stuff

jak sie pojawi wingroze, masz prawo zwrocic uwage egzemplarzowi
ze ma swoje grupy. tak samo internet, jest do tego polip. dla dyskusji
o polboxie tez jest polip. a inny stuff, jest pregiez. nikt ci nie broni
zwracac uwagi i odsylac.

>Nie wiem jak wy ale ja nie mam mozliwosci
>poswiecania 2 h dziennie na czytanie tego calego chlamu
>
>Mocno zdegustowany
>--
>Wojciech Galazka
>Computer Security Advisor

a kto ci kaze czytac ? ja np. czytam co 20sty list, i omijam z daleka
wszelkie listy o naglowku "pomozcie", "pilna sprawa" czyli takie bez
wyjasnienia.