Re: Asus ! ale dlaczego... czy to mo liwe ??

Autor: Plavi (plavi_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 21 Feb 1997 - 01:19:52 MET

To fakt ze ASUS ATX nie obsluzy niczego wiecej niz 66MHz ale to nie wina
ASUSa a raczej ATX - sa to plyty - uwaga cytat-
czterowarstwowe a wiec nie beda dzialac z czest 75MHz
- koniec -
Co to jest czterowarstwowa nie wiem ale ... ;)
a co do 75MHz to tylko dla Cyrix P200+ jest to konieczne ....
a zalety sa
jakie jescze nie wiem bo mam ja krotko ale napewno sa skoro sama obudowa
kosztuje krocie ....... ;))))
a tak na powaznie to odmiana ATX jest na tym samym procku szybsz od Baby AT
mowie oczywiscie o ASUSie
Tak przynajmniej mowia testy

pozdrawiam

PS
Czy na ASUS ATX pojdzie MMX?
w instrukci tego nie ma - ale tam niczego nie ma ;))))

--
   Plavi - Marcin Plawinski