Re: Dlaczego Windows?

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 23:11:16 MET

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>i tu sie niestety mylisz. myslisz ze dlaczego ten wspanialy wielozadaniowy
>system potrafi w danej chwili obslugiwac tylko jedno (tak tak, tylko jedo)
>urzadzenie ? powiem ci. bo dos jest jednozadaniowy, a win95 nadal
>korzysta z dos. tylko ze majkrosoft tego dos'a nazwal win95 w trybie
>tekstowym lub awaryjnym. odpal sobie winde do trybu tekstowego,
>i napisz ....... win, to sie przekonasz :)))))))))

Mam pomysl na test:

Czy pod Windows 95 da sie jednoczesnie cos ftp-owac przy pelnym
wykorzystaniu przepustowosci modemu 28,8 i formatowac dyskietke ?
Pod Win 3.11 wywala mi sie to z glosnym hukiem albo dyskietka nadaje
sie do ponownego formatowania, pod OS/2 chodzi bezblednie. Kto moglby
sprawdzic, czy pod W95 uda sie taka sztuka ? Ja nie moge, nie mam
zadnego w poblizu.
(pod OS/2 zdarza sie mi jednoczesnie indeksowac 150 MB DBF-ow
programem w extended FoxPro, ale to juz sa szczegoly :-) )

I pytanie:
Windows 95 podlaczony do serwera Netware, ale nie zalogowany.
Odpalamy okno DOS z Norton Commanderem, nastepnie logujemy sie
do sieci, przechodzimy do okna NC i naciskamy Alt+F1. Co sie
stanie w takiej sytuacji, czy zobaczy zamapowane napedy sieciowe ?

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl