Re: PROPOZYCJA: pl.misc.elektronika.audio

Autor: Tomasz R. Surmacz (tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 22:59:37 MET

In pl.news.admin Marek Sokol <marko_at_lords.com> wrote:
: o krotkiej dyskusji na plk.news.admin przygotowalem takia propozycje
: CFV.
: czy ktos ma jakies uwagi ?

Tak. Formalne. Prosze uzywac aktualnego wzorca zglaszania takich
propozycji. Nawet dzisiaj sie tu taki pojawil, a od 3 tygodni jest
na WWW...

: Moderowana : NIE
: Opis : Grupa dyskusyjna przeznaczona dla wszystkich,
: ktorzy interesuja sie sprzetem grajacym klasy HiFi -
: nie tylko tym audiofilskim. ukierunkowana jednak

Powinno to byc:

Moderowana: NIE

Opis: Grupa dyskusyjna przeznaczona dla wszystkich,
ktorzy interesuja sie sprzetem grajacym klasy HiFi -
nie tylko tym audiofilskim. ukierunkowana jednak

Bo jak nie jest, to ja sie musze potem specjalnie bawic z przerabianiem,
bo mi automaty nie dzialaja :-((( A wyraznie jest napisane jak
formatowac.

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz *--* Work:(071)320-2636 tsurmacz_at_ict.pwr.wroc.pl
  |__(____/ For PGP key finger tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl *---* irc: TomekS