Samba

Autor: Marek Rycharski (marek_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 17:32:38 MET

         Wiem, ze temat byl juz walkowany, ale mimo to nie moge sobie z
 problemem poradzic. Mam serwer z linuxem i pecety z g95. Na serwerze,
 jak mi sie wydaje, samba stoi poprawnie (wszystko jest OK, patrzac na
 testy z DIAGNOSIS.txt z dokumentacji). Nie moge natomist skrzystac z jej
 uslug pod g95. Pisze przy probie dostepu do siec, ze jest niedostepna...
 a mi to niewiele mowi. Byc moze jest to jakis banalny blad, ale zupelnie
 nie znam sie na windach.. wiec bylbym bardzo wdzieczny gdyby ktos powiedzial
 mi co trzeba zrobic(w miare dokladnie), zeby winda polaczyla sie z linuxem.
 PS. A przed w95 byl dos z xfs i NCSA telnetem i wszystko bylo OK. Niestety
 xfs nie chce chodzic pod dosem 7.0... niby wszystko jest OK:
 xfstool show pokazuje podmontowane dyski, ale DOS ich nie widzi...

--
						Marek Rycharski
						marek_at_cc.uni.torun.pl