Re: Nie podawanie papieru przez drukarke - HP

Autor: Przemyslaw Raczek (przemek_at_radio.com.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 10:19:32 MET

Przemyslaw Baranowski wrote:

> Mam klopoty (nie takie wielkie) z drukarka HP 540. Nie chce
> podawac regularnie papieru. Czym najlepiej wyczyscic rolki
> prowadzace, czy jest jakis na to sposob?

Mnie kiedys w serwisie powiedzieli o HP DJ510 ze tak ma byc.
Rolki sa z takiej gumy i juz, a wymienic sie nie da.
Po prostu to subtelna zacheta HP do kupna nowego modelu bo
wada ta wystepuje po kilku-kilkunastu miesiacach. (ok. 500 s/miesiac)
Jak drukujesz np. 50 s/miesiac to sie nie doczekasz.
Czyszczenie daje troche i niesliski papier

Powodzonka

--
Przemyslaw Raczek
Polskie Radio S.A. - Informatyka