Re: Dyskietka do dysku ST 52560A.

Autor: Bartłomiej Zieliński (bmw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 08:42:41 MET

Dariusz K. Ladziak wrote:
> Dodac mozna, ze nalezy toto zadeklarowac jako stary dobry ST 251 - na
> ogol typ dysku 2, jesli nowe biosy jeszcze o nim pamietaja - a
> dokladnie 615 cylindrow, 4 glowice, 17 sektorow. Odpalic maszyne z

E, ST251 mial chyba inna organizacje: 820 cyl., 6 glowic i 17 sekt. W
kazdym razie lezy mi tu jeden taki dysk i takie wlasnie ma parametry.

* Bartlomiej Zielinski                                 *
* e-mail, finger:   bmw_at_zeus.polsl.gliwice.pl          *
* home page:        http://zeus.polsl.gliwice.pl/~bmw  *