Re: 486 SiS

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 20 Feb 1997 - 00:38:46 MET

Przemek Grabarek <przemek_at_jmk.lodz.pl> wrote:

>Plyta 486 PCI, chipset 496/497 BIOS AWARD 4.50G procesor AMD 120 MHz
>na plycie jedynie sterownik do HDD.
>Problem:
>W trakcie pracy wystepuja zawieszenia pracy systemu. Sa one ewidentne
>zwiazane z obsluga portow COM (min. myszy) Objaw ten wystepuje
>niezaleznie od typu sterownika LPT/COM znajdujacego sie w komputerze
>(testowalem kilka roznych typow).

Czy na plycie jest _wylacznie_ sterownik HDD ???
Mam jedna plyte z takim chipsetem, ale na niej jest tez sterownik FDD
i Multi I/O. Czy przypadkiem Twoja plyta nie ma ich rowniez, a
jezeli tak, to czy zablokowales COM-y na plycie przed wetknieciem
karty I/O ?

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl