Re: Ethernet karta badziewna czy co?

Autor: Wiktor Niesiobędzki (wektor_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 22:30:18 MET

Pawel Okulski wrote:

> Znajomy ma w biurze kilka komputerow wiec wpadl na pomysl
> (w sumie dobry) co by kupic karty Ethernetowe i to zainstalowac.
> Problem w tym, ze kupil na gieldzie jakies badziewie
> made in china za 20 zl od sztuki (noname?) do ktorych nie ma zadnych
> driverow czy opisow. Czy ktos z was spotkal sie z tym czyms
> lub wie jak to zainstalowac?
>
> Pawel Okulski
> e-mail: pokulski_at_ameba.nencki.gov.pl
Mysle ze te badziewie mozna sprobowac polaczyc przez emulator NE2000...
powinno chodzic (lsl.com,ipxodi,ne2000.exe i netx.exe) i powinno to
jakos chodzic... albo znalezc (ja gdzies tu mam) jakies stare sterowinki
oparte na *.VLMech do malych sieci i tam gdzies sa (jeszcze chyba da sie
je wydobyc) do malych sieci... nie wiem... poproboj.

Wiktor Niesiobedzki