Re: >>>>>>>granie w sieci<<<<<<<<<

Autor: Wiktor Niesiobędzki (wektor_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 21:48:31 MET

Piotr Kalmus wrote:

> Mam problem z graniem w sieci
> Posiadam dwa komputry:
> 1.Win 95.karta DeLink 220
> 2.Win 3.11,karta NodeRunner(ustawiona naNE2000-dopiero zadzialala!)
> Chcialem skonfigurowac je do grania przez siec(na grupie pl.gry komputerowe
> juz bylem i odeslali mnie do fachowcow).
> Pod windozami obydwa chodza pieknie uzywajac IPX/SPX i netBEUI-siec dziala
> Nastepnie postanowilem sprawdzic pomysl jednej osoby i na
> komputerze z Win.311 zostawilem uruchomiony windows zas drugi uruchomilem w
> czystym dosie (oczywiscie: lsl.com, drajwer, protokol)
> [...]
Hm.. sprawa jest z lekka ciezka... sam borykam sie nad podobnym
problemem i nie
jestem pewien czy to tak latwo pojdzie. Probowalem tricku z
windowsami... nie idzie gdyz mi nie lacza sie dwa komputery, i to oba sa
pod Dos/win3.11... wystepuje problem przy ipx (przy doomie II). Ale
jedyne sensowne rozwiazanie, ktore znalazlem pomiedzy innymi
komputerami, to sprobowac wladowac na obu komputerach te same sterowniki
(nie zawsze sie tak da:( ). Najlepiej to miec takie same karty, bo po
miedzy innymi kartami, mimo tych samych sterownikow moga wystepowac
problemy z laczeniem sie IPXow... czego to jest dokladnie wina - Nie
wiem...
Pozdrowionka dla osoby ktora zna rozwiazanie oraz wszystkich innych ;)
PA!