Re: Iomega ZIP

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 20:16:37 MET

Maciej Eckstein napisal (-a) :

> -to znaczy ze mam cos zwalone z plyta bo u mnie zmiana na epp
> nie pomogla nic (ASUS P6NP5), moze to bios, ale nie moge sie dostac
> na ftp asusa. tch moglo by miec jakis mirror.

No moglo by i nawet ma i to od dwoch lat. Adres gdzie mozna znalezc mirror
ASUSa to ftp://ftp.tch.waw.pl/pub/Mirror/ASUS/
Jakbys wczesniej dobrze przegladal strone WWW ASUSa to tam tez od bardzo dawna TCH
widnieje na liscie mirrorow adres ftp do TCH. Update jest robione dwa razy
na dobe.

Piotrek

PS. Mamy tez mirror Matroxa ;) Polecam goraco nowy driver do NT (nareszcie
sprzetowe wsparcie OpenGL) oraz pierwsze drivery do 3D Studio MAX (HEIDI
driver) i do Auto CAD R13 (dla NT, pod DOSa sa od dawna).