Re: Dyskietka do dysku ST 52560A.

Autor: R.Z. (USER07_at_eng_1.mech.port.ac.uk)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 19:52:56 MET

> From: ind27_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl (Tomasz Deska)

> Hey!
> Kilka dni temu kupilem twardy dysk - Seagate medalist pro st52560A
> i nie dostalem do niego dyskietki. Sprzedawcy dostarczyli mi otwarte
> opakowanie i na pytanie o oprogramowanie do dysku stwierdzili, ze
> nigdy nie bylo w tych modelach czegos takiego :) (chociaz na woreczku
> duzymi literami jest napisane
> ze przed uruchomieniem dysku zapoznac sie z readme...).

  Nie wiem jak jest z tym modelem, ale ostatnio Seagate dostarcza
  dyski twarde z zalozona partycja 20 MB na ktorej jest program
  z danymi, ktory jesli jest uruchomiony to produkuje taka dyskietke,
  wymazuje sie z dysku i zaklada jedna duza partycje.

> Czy ktos wie co sie znajduje na dyskietce i czy jest to istotne (bios
> obsluguje duze dyski wiec nie ma problemu z wykorzystaniem)?

  Wiec prawdopodobnie jej ne potzrebujesz

> Oraz skad to mozna sciagnac? (url?)

   nie wiem :( moze od jakiegos kolegi :)

--