Re: Win95 a modem

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 19:22:06 MET

On Wed, 19 Feb 1997 13:30:58 +0100 (CET), dawid_at_usctoux1.cto.us.edu.pl wrote:

>Nie wiem co jest grane z tymi Windowsami.
>W trumpecie 3.0 dziala polaczenie z hostem, laczy sie,
>loguje, przydziela adress IP, a nie idzie nawet pingowac do
>tego hosta ponownie z programu ping.
>
>Jezeli ktos juz sie spotkal z podobna sprawa lub ma jakis pomysl
>niech sie pochwali nim.

spotkalem sie z tym (nie pod winda~ co prawda, lecz w tym przypadku
nie mialo to znaczenia) w dawnych czasach kiedy moj adres byl
G.Kus_at_agora.stm.it. Po prostu moj owczesny prowider uzywal programu TIA
w miejsce "prawdziwego" przydzialu dynamicznych IP. TIA jest niezlym
programem, robi co moze, ale jednak pewne ograniczenia ma.
Miedzy innymi - nie przenosi protokolu ICMP, na ktorym oparty jest ping
(ping nie uzywa TCP).

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi