Re: P133 na 150

Autor: Krzysztof Romanski (caro_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 10:05:06 MET

>Mam zamiar podkrecic moje pentium 133 do 150 i mam pytanie:
>Czy taki komputer moze byc wlaczony przez caly dzien ?
>Gdy procesor sie przegrzeje a mnie przy tym nie bedzie to jak sie zachowa?
>Z gory dziekuje za odpowiedz :-)

Ja ustawiłem P133 na 166 MHz (chodziło mi pozostawienie na zegarze
66MHz - bo na moim Gigabycie nie ma 75 MHz) i mam włšczony komp cały
dzień (od 8 do 24). Wiatrak mam zwykły, nie używam silikonu. Jeszcze
mi sie nie zawiesił, tzn. zawieszanie windy identyczne jak przy P133,
może ciut rzadsze.

Pozdrawiam.

--
Krzysztof Romanski