Re: problem

Autor: Jacek Szyszko (jacek1_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 08:41:39 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> Problem w tym, ze pole subject nic nie mowi.
> Prosze o wypelnienie go stosowna trescia.
> Swiete slowa. Jesli chcecie by Wasze postingi byly czytane to
postarajcie sie o adekwatny tytul. Widzac ponad setke glosow na pececie
kazdego ranka nie jestem (tak jak pewnie i wiekszosc z Was) w stanie
przeczytac wszystkich wiec otwieram tylko te, ktore wygladaja
interesujaco (tylko bardzo prosze bez tytulow w stylu "Ale jaja" albo
"Musicie to przeczytac" :)

Pozdrawiam,
--Jacek Szyszko (nie mylic z Szyszlo ;)