Iomega ZIP

Autor: RoMan Mandziejewicz (RoMan.Mandziejewicz_at_f88.n484.z2.fidonet.org)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 14:25:48 MET

Maciej Eckstein wrote:

 ME> Tylko nie parallel jest fajny przenosny i instaluje sie 2 minuty

???? GUEST startuje w kilka sekund...

 ME> ale 1,5 mb / minute przez port to troszke wolno

Chyba na XT. Jeszcze mi sie nie zdarzyl transfer ponizej 4 MB/min, a na dobrym
porcie mialem i 18 MB/min (ASUS T2P4 port EPP/ECP).

[...]

 ME> jesli juz zipp to internal ide(nie wiem czy juz jest)

Jest, ale tylko OEM - nie do zdobycia.

 ME> albo scsi

Fajnie, tylko zalezy od zastosowania - jesli stacjonarnie - nie ma sprawy.
Gorzej, jesli musisz z napedem jezdzic do kilkunastu klientow...

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl