Re: HELP!!!!PROGRAMY TESTUJĄCE RAM

Autor: Robert Slaski (slaskir_at_ee.pw.edu.pl)
Data: Wed 19 Feb 1997 - 00:29:43 MET

Kazimierz Wyka <Kazek_at_dtk.com.pl> wrote:

>Witam!
>Ostatnio w moje rece dostalo sie pare sztuk pamieci 4 i 8 MB FPM i EDO.
>Jest mi potrzebny program wszechstronnie testujacy pamiec tz.
>podajacy wszelkie dane o niej : czas dostepu, refresh, bledy w
>adresowaniu itp. Interesuje mnie rowniez program dzieki, ktoremu
>najlepiej (szybko)sprawdzic dzialanie z aplikacjami w systemie Win95
>tz. zawiesi system gdy cos nie gra z pamiecia.
>W ogole prosze o wszelkie uwagi na temat pamieci i sposobu ich
>testowania , nazwy programow, adresy ftp i inne.
>Odpowiedzi prosze kierowac na liste.
> [...]

Pomocny moze byc program 'memspeed.exe' testujacy pamiec na rozne
okolicznosci, m.in podaje przepustowosc pamieci w MB/s. Do tego jest
jeszcze programik 'vidspeed.exe' ktory robi to samo na pamieci video.

FTP Directory: ftp.uni-muenster.de:/pub/msdos/meschede
WWW Page: http://wwwmath.uni-muenster.de/~mesched

albo u mnie na dysku :-))