Re: CD na drugim porcie

Autor: Plavi (plavi_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 17:55:19 MET

Widziałem wiele plyt glownych i w kazdej z nich wystepowal ten sam problem.
Co ciekawe bylo to raczej losowe...
Zazwyczaj pomagalo doinstalowanie (z dyskietki dostarczonej z plyta glowna)
sterownikow do IDE ...ale nie zawsze, mialem taka plyte co zeby miec na
secundary slave CD musialem w win95 najpierw usunac wszystkie kontrolery ;)
a potem on sam je znajdowal ale juz z CD ...
Moja rada ... szukajcie wlasnych rozwiazan ... dzieki M$ mamy ogromna
przypadkowosc w konfiguracji sprzetu... ;)
powodzenia.
Plavi