Re: internet w kablowce...

Autor: Krzysztof Romanski (caro_at_free.polbox.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 11:33:28 MET

> Internet w TV kablowej jest wspanialym rozwiazaniem, kiedys na ten temat
>pisali w czasopismie "AMIGA" (nie pamietam numeru - jakis zeszloroczny numer).
>To bylo wowczas w fazie planow, ale jak widze wreszcie sie cos ruszylo.
>W zwiazku z tym mam pytanie: ile takie podlaczenie kosztuje? To
>jest razem z modernizacja gniazdka oraz karta sieciowa (lub modemem, jak kto
>woli).
>Pzdrawiam

W Łodzi, na Widzewie jest przynajmniej jedna taka TV oferujšca
Internet. Podłšczenie kosztuje 600 PLN, miesieczny abonament 50 zł.
Do tego trzeba jeszcze dokupić karte sieciowa Ethernetu.
Niestety jest to jeszcze w takim stadium rozwojowym, ze oferta dotyczy
tylko 5 bloków (a dzielnica jest ogromna)...

Pozdrówka

--
Krzysztof Romanski
caro_at_free.polbox.pl