Re: Pytanko pilne !!!!!!

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 10:11:53 MET

Piniek aka Piotr Ingling wrote:

> [...]
> ^^^^^^
> Czy aby na pewno SB Pro? I dlaczego ulepszoną? Przecież stare GUS-y nie
> potrafią emulować SB Pro.

Oczywiscie nie SP Pro, tylko zwykly SB (ale i tak dziala lepiej niz
jakikolwiek SB bez WaveTable - przynajmniej muzyka)

> No, tak do końca sprzętowo, to nie, bo mają przecież inny układ. PnP musi sobie
> zaemulować GF1. A poza tym, to PnP może emulować starego GUS-a dopiero po
> włożeniu co najmniej 512KB RAM. W PnP Pro jest tyle standardowo wlutowane.

Chyba jednak nie... mozna przeciez puszczac GUSa PnP na driverach od np.
MAXa i wtedy udaje on zwyklego GUSa. I nie 'moze' emulowac zwyklego
GUS-a po wlozeniu 512Kb. Ta pamiec jest mu po prostu potrzebna, aby
zaladowac probki instrumentow z dysku, bo stare drivery do zwyklego GUSa
nie potrafia obslugiwac probek zawartych w ROMie karty PnP. Bez pamieci
sa odtwarzane wszystkie efekty dzwiekowe bez problemu, a karta odgrywa
muzyke (czytaj: wysyla rozkazy odtwarzania muzyki), tylko ze nie ma
instrumentow, wiec wychodzi cisza...;-)

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek