Re: Odp: POLBOX

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 18 Feb 1997 - 08:44:00 MET

czepi_at_infonet.wroc.pl (=?ISO-8859-2?Q?Piotr_CZERPI=D1SKI?=) wrote:

>Nie jestem Grzesio, ale powinno być: webadmin_at_free.polbox.pl
>
>Pozdrowienia.

>Piotr Czerpiński
>czepi_at_infonet.wroc.pl

A ja jestem Grzesio :))) i mysle, ze free.polbox i polbox prowadzi
ta sama firma. na free.polbox poczta chodzi jakby chciala a nie mogla,
wiec webadmin ma duze szanse zgubienia listu. lepiej slijcie do admina
na polbox, a nie na free. macie wieksze szanse pozytywnego zalatwienia sprawy.

ps: na pracujacych serwerach sie nie eksperymentuje.