Re: Minitor Daewoo

Autor: R.Z. (USER07_at_eng_1.mech.port.ac.uk)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 21:31:44 MET

> Jestem nieszczesliwym posiadaczem monitora Daewoo CMO 1418S i mam

  To rzeczywiscie nieszczescie.

> problemy z konfiguracja w rozdzielczosci 800x600, jest to monitor SVGA
> i mam karte graficzna 1MB. Czy ktos ma moze drivery do tego monitora,

  Do tej pory to nie do minitora dawali dyskietki instalacyjne
  ale do karty grafiki. Poszukaj w pudelku od komputera,
  moze leza tam takie plastikowe kwadraty z blaszka, na ktorej
  jest napis HD 1.44 MB

> dyskietke instalacyjna itp. lub wie jak to uruchomic???

  podejrzewam, ze jak nie piszesz o jaki system chodzi to masz
  nieszczescie posiadac Windows '95.
  W zasadzie powinienes wyslac te prosbe do grupy w95
  ale ...
  z panela kontrolnego monitorow wybierz jakis dobry monitor (np SONY:)
  i wtedy w innym miejscu pojawi sie mozliwosc przesuniecia
  suwaczka na rozdzielczosc 800x600. Przesuwasz go i juz po
  minucie albo masz albo niemasz tego co chcesz.
  Ta zabawa nazywa sie "Plug and Play" (wsadz i baw sie) zlosliwie
  przekrecana przez niektorych zawistnikow na "Plug and Pray" czyli
  wsadz i modl sie.

> Za wszelkie informacje bede bardzo wdzieczny.
>
> answer to: adams_at_manager.ae.wroc.pl
   o nie ma tak latwo, tu nie biuro uslug - musisz czytac liste.

--
Romek