Re: WinTach 1.2 - tylko?

Autor: R.Z. (USER07_at_eng_1.mech.port.ac.uk)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 17:08:09 MET

> zaskoczony. Albo zle szukam (?) albo cos sie nie zgadza, bo jedyny
> program o tej nazwie to WinTach 1.2, ktory porownuje moj sprzet do 386.

  Wintach wyprodukowal Texas Instruments po to by porownac
  osiagi swojej karty TI costam z konkurencja.
  Z tego co wiem to dla Windows jest to wystarczajacy test
  do sprawdzenia ogolnej sprawnosci komputera pod Windows.
  Sa inne testy do testowania poszczegolnych skladnikow
  systemu ale to z kolei nie daje informacje jak wstawienie
  jakiegos klamota do komputra przyspieszy calosc.
  A wtedy nie bylo innych pecetow.
  A i tak wiadomo, ze szybkosc procesora ma decydujacy
  wplyw na szybkosc calosci. Karta grafiki moze troche
  poprawic sytuacje ale nie zrobi z 386 DX40 rakiety
  szybkiej jak Pentium.

--
Romek