Re: POLBOX

Autor: Rachowiak P. (rachp_at_hum.amu.edu.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 12:34:44 MET

> ..
>
> Pytanie z ciekawosci: kto to jest kat free.polbox? Rozne rzeczy sie
> o polbox slyszalo, ale ostatnio mniej - widac ktos jednak zaprowadza
> ordnung. Ale czy to nie zbyt drastyczne metody, mimo wszystko? I czy
> on na poczatek (na zachete?) ucina np. prawa reke, czy od razu leb?
> pelen podziwu- merle

O kacie to akurat nie ja pisałem, a jedynie umieściłem jako cytat (a
w cytaty - poza skrótami - nie ingeruję).

Przypomniało mi się, jak to pewien dyrektor dyktując sekretarce
pismo nie wiedział, jak się pisze "z konta", więc ostatecznie kazał
napisać "z funduszu". Co do kata zaś, to free.polbox rzeczywiście
może być katem dla początkujących, narwanych i niecierpliwych
użytkowników I-netu. Tym jednak zawsze mogę odpisać: korzystając z
funduszu (cierpliwości) we FreePolbox denerwuj się wyłącznie na
portmonetkę webadmin_at_free.polbox.pl (nie ma racji Michał S.,
sugerując, że powinno być webadmin_at_free.polbox.com.pl).

Przemysław

 Przemyslaw Rachowiak
 1. mailto:rachp_at_hum.amu.edu.pl
 2. mailto:rachp_at_free.polbox.pl