Re: Iomega ZIP

Autor: Domin 'Alien' Wnek (domin_at_elektron.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 10:22:53 MET

Michael wrote:

> Ile Kosztuje Iomega Zip Drive w Polsce (w US jest to po $149 po
> mail-in-rabate)
>
> Mike

Kupilem 14 lutego '97 za 710 zł (w Warszawie), wiekszosc firm daje cene
cos ok. 740; to bylo najtaniej co znalazlem, ale nie szukalem za
dlugo;-))))

Mowie o SCSI internal, ale one wszystkie kosztuja tyle samo (ale ten ma
wlasny kontroler SCSI - swoja droga, warto go zobaczyc, jest
NIESAMOWITY).

I ja tez mam pytanie dotyczace nastepujacego stanu faktycznego:

ZIP byl z dyskiem z TOOLSami. Po zainstalowaniu odpalam Help, i opowiada
mi on (help, nie dysk) o fajnych programach, jakie znajduja sie teraz w
grupie Iomega Tools (mowie o G95): np. Jakis program "Findcostam", oraz
jakis inny do robienia backupu. No ale tych programow nie ma (i to nie
tylko w grupie, ale na dysku tez!). Czy ktos ma jakies doswiadczenia w
tym wzgledzie???

Sciagnalem sobie z site-u Iomegi nowa wersje Tool-ow (5.0 czy jakos tak)
i programow jak nie bylo, tak nie ma, ale za to help juz nic o nich nie
mowi!!! A wygladaly (z opisu) calkiem uzytecznie....

Jakies komentarze?

--
Domin 'How do I become the Avatar? Or Han Solo maybe?' Wnek