Re: Problem z BOOT-owaniem !

Autor: Tomasz Golebiowski (tomekg_at_scowim.uml.lodz.pl)
Data: Mon 17 Feb 1997 - 08:40:41 MET

At 12:04 15-02-1997 +0100, you wrote:
>Hi ! Mam zainstalowany W 95 bez MS-DOS-a (tzn. jest ale ten 7.cos tam),
>i nie moge wystartowac z dyskietki systemowej DOS-a 6.22. Poprostu
>chcialbym twardziela poczestowac FDISK-iem ale DOS-owym, a niestety nie
>mam formatowania z BIOS-a. Z dyskietki startowej W 95 bezproblemowo
>startuje. Gdyby nie problem z uruchamianiem wielu gir i programow pod
>DOS nie zawracal bym nikomu D..Y. Wszystko sprowadza sie do tego , ze
>chcialbym zainstalowac DOS-a i W 95 jako multi boot.
>Bede wdzieczny za pomoc
>--
>---------->Wojciech Tyszer<----------
> [...]
Hey!
Jak by udalo Ci sie wystartowac z dyskietki z DOSem mozesz
bez problemu zainstalowac sobie DOS bez ruszania Windows:
1. Zmien rozszerzenia msdos.sys, io.sys, command.com, autoexec.bat,
config.sys na *.w40
2. Wystartuj z dyskietki DOSowej i zasysuj dysk (sys c:)
3. Zmien rozszerzenia msdos.sys, io.sys, command.com, autoexec.bat,
config.sys na *.dos
4. Zmien rozszerzenia msdos.w40, io.w40, command.w40, autoexec.w40,
config.w40 na odpowiednie (patrz pkt. 1)
Teraz mozesz zmienic msdos.sys dodajac:
BootMenu=1
BootMulti=1
Teraz przy starcie Windows masz wybor miedzy tym ostatnim a Dosem.

Pozdrowienia

Tomasz Golebiowski
DOVE_at_lodz2.p.lodz.pl
tomekg_at_scowim.uml.lodz.pl